**slm arkadaşlar 1.sorum> master lig de oynarken bütün oyuncuların gücü alt çizgide sürekli kırmızı gözüküyo yeni bir oyuncu soksam bile oyuna yine aynı şey bunu değiştirebilmenin bi yolu varmıdır? 2.sorum> takımın oyununun kontrolünü daha iyi eline alabilmesi için taktiksel özel bi ayar var mıdır? Detaylı cevaplarınızı bekliyorum..şimdiden teşekkürler..**