cuneyt273 arkadaşlar pes6 da wide screen de 1 den 9 a kadar kamera acısını değiştirebiliyorduk. pes 2008 de bu yok , bunu düzelten bi yama varmı acaba.
erdem_escape NE YAMASI ARKADAŞLAR KAMERAYI PES 2008 DE DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ Kİ.SİZ NASIL YAPAMADINIZ ANLAMADIM.kameran neyse örneğin videscreen onun üzerine gelip ENTER e basın diğer camera açıları da geliyo yani :S :rolleyes:
QURTULUSH erdem herhalde kamerayı değiştiremediğinizi düşündü:D walla açıyı değiştirme olsa çok güzel olur yaması vardır yada çıkartırlar
T.T.Henry arkadaşım açı değiştirmekten bahsediyolar. kamerayı değiştirmekten deil. Pes6 da wardı ya hani 1 den 9 a kadar. Hani L1-R1 ile sağ sol yapıyodun hani wide da.