Arkadaşlar ben masterlig oynadığım yapay zeka ve oynanabilirlik çok saçma ve kötü oluyordu bu yüzden uzun süredir oynamıyordum oyunu
bi dostluk maçı yapıyım dedim oyun sanki değişti yapay zeka ve oynanabilirlik inanılmaz şekilde değişti ama masterligde yine aynı şeyler devam ediyor acaba bu adamlar bu oyunu port ederken bi yanlışlıkmı yaptılar acaba.Bu tarz bi olayala karşılanşan biri varmı bana oldukça ilginç geldi....