burakyasar11 Arkadaslarım ya ben fifa 2005 türkiye liginin yamasını yükledim ama oyun açılıyo fakat maça başlarken ekran kararıp hata veriyo yardımcı olursanız çok sevinirim la_burak_james@hotmail.com
cgtyrn bendede öyle oluyodu oyunu silip baştan yükledim arasıra gidiyo:cool: de istesen bende biraz işe yaradı...