beyler benim bir sorunum war ya. bi yardımcı oLun fmde 2014teyim oynarken birden oyundan atıyor beni yani her seferinde oraya geLdiimde atıyor neden olabilir yeni sürümü yüklettrmek için öLe dioLar ama sizdede oLuomuki öLe ? yardım edersnz cok sevinrm