Konami bizi hasta etti.. Hani gulu seven dikenine katlanır tamamda ? insanları maymuna cevirdiler..yok driver yok patchler yok donanım yenilemeler..ya yapıyorlar boyle super oyunu ondan sonra bari sistem gereksinimini standart yap arkadas..minimum requi. falan fistan..ya tam calıssın sistem yetiyorsa yada hic calısmasın..low'u yapmalarının amacıda insanlara gına getirip sistemlerini yeniletmek..yani anca boyle oynarsın diyolar..
Oyun da onerilen sistem;
P4 3.0 (Bende p4 3.2)
1 gb ram (bendede mevcut)
256 ekran kartı (512 var)
Ama gel gor ki high'da cok kotu kasılmalar oluyor..