arkadaslar oyunu maca girdigimde oyunda seyirci ve spiker sesinden baska bir ses gelmiyor.ilk kurdugumda oyunda top,oyuncy,t.direktor seslerinin hepsi geliyordu.şimdi malesef.bu konuda yardımcı olacak arkadaslar cevaplarınızı bekliyorum..
**şimdiden yardımcı olan arkadaslara tsk. ederim....**