MaNiAq Face, Reklam Panosu, Takım Forması vs.. Bunun Gibi Zor Yüklenen Yamaların Nasıl FIFA 08 e Aktarılacağını Açıklar mısınız? Sanırım MonkeyDragon Diye Bi Program Kullanılıyormuş Ama Çözemedim Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler.. :)