ArGeNtiNoS GTA San Andras multiplayer oynayan var mııı... gelin bizim clan a alalım hem serverda var ayarlarsak maçda yaprız (tabi gta) hade beylerrr
fatalb Ben oynuyorum krdeşm :D manyağıyım... bn de eleman arıodm googledan buldum bn katılablırm... arnior@hotmail.com mail atarsan 1 ara svnrm ;)
uurture **Bende oynuyorum fakat yeri burası değil Alexander nickim belkide karşılaşmışızdır genellikle alman serverlarındayım beklerim...**