streetfighter ya hiç çıkmıyor ayarlıyorum ordan burdan sildim kendisi normal yükleme yaptım yine yok spikersiz de zevk vermio :S ben spiker var diye biliyorum ama :) neden diR ?
kringe kardeş bazı oyuncular bazı özellikleri oyunun içinden çıkarıyorlar sen http://www.turkcespiker.com a git orda bulursun en iyisini
kringe kardeş bazı oyuncular bazı özellikleri oyunun içinden çıkarıyorlar sen http://www.turkcespiker.com a git orda bulursun en iyisini