Merhaba
Makinam
CPU -Pentium 4 2/8 533 mhz mb
RAM -512 mb DDR RAM
HDD - 80 CB (yarısı boş)
VGA - Leadtek a340td 255 mb ddr 8x dvı
PES 2008 çok yavaş ağır çekimde gibi ama takılmadan çalışıyor. Fakat sanki ağır çekimde gösterilir gibi .
Makinamın yetersiz olduğunu düşündüm. Ama yazılardan baktım ki bu özellikte ki makina ile oynanabiiyor.
Sorun ne olabilir ?
Bilgisayarımda PES 6 kuruluydu onu silmedim . Ve PES 2008 'i kurdum. Ancak Beni okuda yazdığı gibi CRACK dosyasını çalıştırayım dedim tıklayınca oyun açıldı ve oynamaya başladım ama aşırı yavaş
Aslında Beni oku yazısında CRACK çalıştırın sonra Şu dosyayı şuraya atındiye bir yazı var . Ama ben kurduktan sonra CRACK tıklıyorum program filan kurulduğu yok direkt oyun açılıyor.
Yardımlarınızı bekliyorum ...
Not :
* PES 2008 'i kapatım PES 6 yı oynuyorum hiç bir sorun yok ...
* Masaüstüne PES 2008 in simgesi gelmedi ...