tugaydogan pes 2008 imde menü müziği ve taraftar sesi çıkmıyo bunların dosyalarını verebilecek olan var mı şimdiden teşekürler
ultrabzon aynı sorun bende de var piyasada korsan bi pes çıktı hepsi sorunlu herkeste farklı farklı sorunlar var.ben sırf pes için ekran kartımı değiştrim ama malesef adam gibi oynayamıyoruz.bulabilen varsa yardım lütfen
coco35 bu oyunun içinden çıkarılan dosyalar taraftar ve menü sesleri galiba.gıcık oldum .bendede aynı sorunlar var.orjinal alcam.
zephyr907 benimki de korsan ama öyle bi sorunla karşılaşmadım. tek sorunum maç içinde oyunu durdurduktan sonra tekrar oyuna döndüğümde cızırtı geliyor. neyse ki bi daha durdurunca geçiyo:)