Orjinal Mesajı Yazan: Eleganter26
dogru diyorsun bu takim fifa 2008 e lasim. Bende Sakaryali olarak bundan memnun olurum !!!
neresindensin kanka bide ben yapmaya çalışacam sağolsun srounsun dersini indirdim ordan yapacam sakarya martinez süper olacak