Bart Simpson arkadaslar bugün ben SONY ERICSSON K700i e pes 2008 yükledim. tam oyuna girecem loading de yarisi takiliyor ve oyuna giremiyorum:( . cildiracam:mad: soruna cözün bulabilirseniz ne mutlu bana
theori belki o yüklediğin pes2008 erikson için değil de nokia içindir...ben de n93 var ve pes2008 düzgün çalışıyor...