shawng91 Ya ben Maçdayken daha çok gol atınca Oyun Kasılıyo 10 sn felan bekliyorum sonra 1 adım atıyo Oyundan da çıkamıyorum Daha hiç bir maç bitiremedim Lütfen yardım edin Bunu Nasıl Düzeltebilirim ??
ScRyedd Ekran kartın'dan dolayı olabilir , bit'i düşük .. Peki ''Low'' da oynamayı denedinmi ? Bu sorunla hangi Detaylarda karşılaşıyorsun..