benim sistem amd semp 2800+, 512 mb ram atı rodeon 9550/x1050 series aşağı yukarı aynı sistemdeyiz. low çok akıcı .mediumda seyircilerin çok zararı var.ayrıca görüntüleri zaten çok kötü görünüyor.ben ekrandaki göstergeleri kapatıp skip frame'yi işaretliyorum .640*480 çözünürlükte takılma kasma olmadan oynanıyor mediumda ama dediğim gibi seyirciler iğrenç görünüyor.