blackcurse şaka gibi yaa.. benimki yine olmadı.. çimlerin rengi değişti çizgiler yine yok.. hay ben böle bilgisayarın.. mediumda oyunu açıyosun madem neden çimlerimde çizgiler yok neden dümdüz? neden neden neden?? çıldırcam yau..
Betmen35 Arkadaşım bu çim yamasını pes 2008 e nasıl yüklücez bi anlatırmısınız bi açıklayın yav adam gibi lütfen?