Online play'de başımıza gelen olayları sıkıntıları burada konusalım.İlk olarak ben oyunu yarıda bırakn kişilere değinmek istiyorum.Maçta ilk dakikalarda farka gittiğinizde bu kişiler oyunun cdsini çıkarıp sizin puan almamanızı sağlıyorlar.Kendileri ne kadar puan kaybetse de siz hiçbir şey alamıyorsunuz.EA Sports resmi forumunda bir ara LİST OF QUITTERS diye bir konu vardı.Oradan kımın oyunu yarıda bırakıp çıktığını falan öğreniyorduk ama o konuyu silmişler.Bu tür listelerin forumda yer almasını istemiyorlar.Burada kendi lstemi yapacağım.Oynadığımda çıkan oyuncuların isimlerini tek tek yazacağım ve her seferinde ilk mesajda güncelleyeceğim.Sizin de katkılarınızı bekliyorum.Bir de korner bugunu kullananların listesini yapacağım.Bunlardan kaçının.
**Quitter's List**
1-**Babadoun64000 ** (Kullanıcı adı tam olarak bu olmayabilir.Benzer de olabilir.Kendisi Fransız.Küçük takımlarla büyük takımları yenebileceğini iddia edip yenik duruma düşünce hemen çıkıyor oyundan.Genelde UK Division 2-3 takımlarını seçiyor.)
**Korner Bug Kullananların Listesi**
1-**Azawi82** Korner bug kullanıyor.Ratinginin yüksek olmasına aldanmayın.Maçta yediğiniz goller yüzünden mutlaka çileden çıkacaksınız.
2-**BurockTopuz** Korner bug kullanıyor.Oyunda Türklere tek tük rastlıyorum.Bu arkadası gördüğümde yakınlık gösterdim.Bir maç yaptık 2-1 yenildim.Ama tek şutu yok.İki korner.İki gol.Korner olsun diye adamlarını çizgide uyuz uyuz yürütür.Dikkat!
Şimdilik bu kadar iyi oyunlar.