iyide dediğin ahreket fake şut okadarda bilinmeyen hareketler değil flipflapa gelirsek aslında pes 2008de buhareket tamolarka flipflapsayılmaz çünki fifa08deki hareketinadı bu ronaldinhonun yaptığı pes2008 buhareketi ibrahimoviç ronaldinho c.ronaldo robinho ve klasik brezilyadan leonardo(buoyuncunugerçekadı) yapıyor fifada daha çokhareket var
özellikle ps2 versiyonu pesi ikiyekatlar ama pcde herzaman pes zaten fazla hareket yok bide topukhareketi var
drogba ronaldo c.ronaldo henry falan yapıyor ama yeterlideğil marsilyaruleti zaten vardı elastico yok
meksikalı blanconun hareketi yok c.ronaldonun bacakarası ok robinhonun yok yarımdaire dönme yok haa peste bide geriye çekip sağandan geçirme var hakkını yemeyelim ama fifadaki bolluk yok bukonuda oynanabilirlik ve edit bölümündeki özellikler golsevinçleri fifada olsa zaten pesinadı olmazdı fifada sanki saha küçük ateirde oynuyomuşum gibi geliyo(pc versiyonunda tabi)ama ps2de oynadım gerçekten süpe yapmışlar size tavsiem pes için sistem yükseltmeyin gidin o paraya ps2 alın şuan fiyatı çokdüştü eminolun fifa08 daha güzel sizde bilirsinizaten.
bakalım allah izinverirse bende öyleyapmayı düşünüyorum ps3 yayaılana kadar daha ikiyılfalan ps2 götürür bizi