nasuhi1 bence ps3 deki pes 2008 ile ps2 deki pes 2008 arsında fazla bir fark yok hemen hemen aynı sizce fazla bir fark varmı?
Erdem187 olmaz mı yaaa..pes2008 yine pes6 gibi olmuş ps2 de ilk bilgisayarda oynadım pes i çok güzel dedim ps2 de igrendim oyundan...ps3 zaten apayrı birşey ps2 den bence farklılık çoookk