muratjames23 Arkadaşlar bende şamp.lig müziği var ve ben onu oyuna atmak istiyorum yardımcı olabilir misiniz...Fifa 08 için.
cmustafaengin Valla 2007 için sound master diye bir program vardı ben hepsini değiştirdiydim,aynı şey buna olur mu bilmem...