Arkadaşım aynı ekran kartı bende de var demosunu oynadım ve pes ettim.Medium da oynuyordum ama biraz kasarak..
O ekran kartıyla maalesef oynayamazsın oynasan da keyfini çıkaramazsın.Yeni nesil kartlardan biri şart bunu iyi oynayabilmek için.Düşük detayda da seyirci görünmüyor zaten..