Zombie Ali **Bak Yağız Bir Konuyu da Boşuna Açtın.Yahu ben Oraya Face Paylaşım Konusu Açtım Nolur Biraz Dikkatli Ol ;)Yoksa Seni Şikayet Edicem Gürhan Abiye ;)Yazılarını da Düzgün Yaz...**