fifa manager 08 baya bi bellek istiyo
o yüzdende bazı ayarlamalar yapılmazsa hata veriyo
bilgisayarınız kaldırıyosa zaten bu ayrlamaları yaptıktan sonra çalışır
AŞAĞIDAKİ İŞLEMLERİ YAPIN
BİLGİSAYARIMa sağ tuş tıkla özelliklere gir
Özelliklerde Gelişmiş var ona gir(vistada solda gelişmiş sistem
ayarları yazıyo vistadakiler buna girsin)
GELİŞMİŞ SİSTEM AYARLARINDA yine bi GELİŞMİŞ isimli bölüm var
ordan PERFORMANSa girin
PERFORMANSdada GELİŞMİŞ var orda
SANAL BELLEK KISMINA GELİN
BAŞLANGÇ BOYUTU (MB) :1000 yapın diğeri daha büyük bi değer olmalı
TamaM deyin Bİlgisayar resetlensin OK HALLOLMUŞTUR.




BİLGİSAYARIM-->GelişmişSistemAyarları-->Gelişmiş-->Performans-->Gelişmiş-->Sanal Bellek
Sanal Bellek>>>>BAŞLANGÇ BOYUTU (MB) :1000
Her Şey Paylaşım İçin :P