Biz de bu haftasonu kaç kere denediysek maç yapamayı başaramadık,öyleki makineler kitleniyor res atmak zorunda kalıyorsunuz.
KONAMI bu sene online modunu tek kelimeyle berbat etmiş ama en kısa zamanda büyük bir patch bekliyorum,aslında beklemiyorum da hüsnü kuruntu diyelim.