Orjinal Mesajı Yazan: Misery_Lq
Hiç anlamam,bazıları ortada bir emek varken,bunun hakkında en ufak birşey söylemeyi bırak,sanki yokmuş gibi davranıp kendileri için isteklerde bulunuyolar..Belki haddime değil ama ne biliym :P
Musa Büyük Face'inde ise,burun sanki daha iyi olabilir gibi..Genede güzel görünüyor,ama tabii daha kapsamlı yorum yapar bu işten benden daha çok anlayanlar..:)
Evet , Bir Update yapacağım fakat gerçekten çok değiştirdim yüzü vede birazcık düzledim yinede iyi gibi gözüküyor açıklarınıda bir Updateylede kapatırız inşallah :D
Düzenleme :
Evet , Dudak haricinde her yeri tertemiz yeniledim Gözü birazcık açtım , Kulakta küçük yenilemeler vede Kel yaptım , Burunlada biraz daha oynadım.
Düzenleme 2 : Gözlerini yukarıya doğru çektim , Burnun yapısını vede duruşunu yeniden düzenledim , Ağızdaki bozukluğu giderdim. Bundan sonra bir uğraşıcak tarafı kalmadığını hissederek Final halini sunuyorum.
