hudai arkadaşlar nike yeni bir mercurial yani r9 cıkarttı ben almak istiyorum. arabalarda kullanılan carbonfiber deri den yapılmış parayla getirtebilecek birisi varmı acaba.
Cesc Bu konuda konuşuluyo zaten, ordan sorabilirdin. Ve nie, nereye ve nereden getireceğiz ki? Sabret bikaç hafta yaşadığın yere gelir. Çünkü Türkiye'de piyasaya çıktı geçen hafta. Bİyerden getirtmene gerek yok.
hudai kardeşim ben genclerin altyapısında oynuyorum maçlar başlıcak ondan acele ediyom. ama mavi r9 ve fıstık yeşili daha türkiyeye gelmedi bu biraz zor gel mezmi
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: hudai kardeşim ben genclerin altyapısında oynuyorum maçlar başlıcak ondan acele ediyom. ama mavi r9 ve fıstık yeşili daha türkiyeye gelmedi bu biraz zor gel mezmi Acele etme, tabi illaha mercurial sl olsn diosan. Şuan Türkiye'de satışta olan rengi berbat çünkü. Pembe nike işaretli falan diğer konuda ssleri de var. İyi düşün
Misery_Lq Bak müthiş bi sır vercem sana şimdi nerede bulabileceğin hakkında..İnanmayacaksın ama,Nike Shop'larda vardır eğer geldiyse..Gelmediysede tarih alabilirsin! Nasıl sır ama..
marlboro man arkadaslar oyuna uyarlanmıs hali http://soccercenter.net/forum/konu/118619/Nike-Mercurial-SL-v.1-Karbon-Fiber-Digerleri