arkadaşım benim sorunum master ligde forma seçme ekranı gelmiyor bende menüler türkçe,sonraki maça git dediğimde direk maça giriyor forma seçme ekranı gelmeden doluyor ve maça başlıyor bir arkadaş bu forumda maça git botununun üstüne gelince üstte harfler görürsün 1,2,3,4 tuşlarıyla forma değişirsin dedi ama öyle bi seçenek yok klavyedeki bütün harfleri denedim olmuyor:( lütfen yardım edin kitserver damı eksik bişey var yoksa bir dosyadamı bişey var ben çözemedim yardımlarınızı bekliyorum çok minnettar kalırım sizlere şimdiden tşk ederim