07fb07 ya ben pes2008 e fb taraftar yaması indirdim ama import işini beceremedim:) bana import edilmiş olarak 'cs.img' atabilirmisiniz?
sari__lacivert bosuna ugrasma kimse vermez onu upload etmek icin 1 gun bilgisayari acik tutup internete bagli kalmak gerekir bence bi kere daha dene kendin yapmayi