podolski_17 Arkadaşlar Fifa da Santiago Bernabeu Stadı Yok Bunu Nerden Temin Edebiliriz Biliyorsanız Lütfen Yazarmısınız.
Madd.Dogg nasıl olmaz kı EA suyunu cıkardı artık yanı dunyanın en ıyı takımın stadı olmassa kımın stadı olcak ya
seaside1e :) niye yabancıların stadı yok diye üzülüyorsunuz.biz onların stadlarını ezbere biliyoruz ya onlar Şükrü Saracoğlu,İnönü falan yok diye üzülüyor mu hiç umursuyor mu? çok önemli değil bence
a.234 arkadaslar fifa08'de alırveris yapıyoruz ya puanla top filan acıyoruz orda stad 1pack 2,3 var bide higburg var 1,2,3ne acaba bilen varmı
BLACK EAGLE5 TSL 14 ADET STADYUM YAMASINDAN BENİM AÇTIĞIM KONUDA REAL MADRİD STADI Santiago Bernabeu YAMA YÜKLENİNCE OYUNA EKLENECEKTİR. LÜTFEN BENİM AÇTIĞIM KONUDAN DETAYLI KONU ANLATIMINI OKUYUNUZ.
yilmassh Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 TSL 14 ADET STADYUM YAMASINDAN BENİM AÇTIĞIM KONUDA REAL MADRİD STADI Santiago Bernabeu YAMA YÜKLENİNCE OYUNA EKLENECEKTİR. LÜTFEN BENİM AÇTIĞIM KONUDAN DETAYLI KONU ANLATIMINI OKUYUNUZ. kardes senin stadlari yukledim manager modda 3. macta atti
BLACK EAGLE5 C:\Documents and Settings\Administrator\Belgelerim\FIFA 08 KLASÖRÜNÜ SİLİP YAMAYI BAŞTAN KURUNUZ BENDE HERHANGİ BİR SORUN ÇIKMADI BEN BÜTÜN SEZONU OYNAYABİLİYORUM OK