Repins Arannox Arkadaşlar bnde bu sorun wardı konami yazısı geçtikten sonra oyn siyah ekranda takılıyodu ve bu sorunu kendim çzdüm oyunun klasörü içindeki settingde şu ayarları yaptım ve oyun açıldı işallah sizdede açılır
Repins Arannox yapanlarda oluyodu aynı sorun deil galiba seninki başka forumlarda verdim bunu herkesde oldu