mrb ark.lar . ilgilenenler için bi sorunum var şöyle anlatayım ; pes2008 de maça girerkenki stadyum seçiminde yaptığım değişiklik uygulanmıyo galiba , hep aynı statta oynanıyo oyunun zevki kaçtı be abi . diğer stadyumları açabilmek için ne yapmam gerekir
yardımlarınızı bekliyorum
tşkler