Omer_agaaa Fm oyununu uzn zamandr oynuyorum ama hiç sonuna gelmedim oyunda ilerleyen arkadaslar sonunda ne oluyo acaba 30-40 yıl sonra?Bide 2009 un aralık ayında fm hata veriyomus herkestemi bu hatayı veriyor?
AhmetOgur ben sahsen oynamadim. ama galiba sonunda yeni cikacak oyuncu kalmiyor :D vede ikinci sorunsa bence oyunun orjinali olmasa hata vermesi lazim. eger orjinalse devam etme sansi yuksek :D
CT25 ben oyunun bi sonu olduğunu sanmıyorum 2. sorunada ahmet arkadaşımız cevap vermiş orjinse hata vermemesi gerekiyo en azından bende vermiyo :D
E.A kardeş ben hem fm 06 oynuyorum hem fm08 oynuyorm fm 06 da 2073 deyim ama hala oyun bitmedi.sonu yoq heralde:D:D:Dsen ne kadar oynarsan:D:D:D:D:D:D::D
akanzi_99 ya vallaha ben fm 08 de 2055 yılındaym ama halen devam edio bide sıkıcı ya çünkü yeni oyuncular gelior fb yim ve şampiyonlar ligini kazanddım 2048 yılında:D
crdsa Oyunun orjinalliğiyle alakası yok hatanın. Ayrıca oyuncu kalmaması diye bir şey olmaz. Oyun sürekli oyuncu çıkarmakta.