Arkadaşlar Merhaba
Windows Vista Kullanıyorum.
Pes 2008 de spiker sesi 40 yılda bir kere geliyor
Onun haricinde network oyunda vs yine gelmiyor.
Sizce vista'dan kaynaklanan bir sorun mu ?
Sisteme gelince : 4GBDDR2 Ram, GeForce 7950GTX Ekran Kartı, 500+160 GB Samsung HDD, Intel Core2Duo CPU.
İllaki başka karşılaşan arkadaşlar vardır diye düşündüm, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..