merhabalar online oynarken karsı kişiye 2 kişi oynamak mümkünmü acaba ??* yani 1 takımda 2 kişi olup karsı takıma karsı mücadele vermek onlinede
2 konu ise mesterligde oynarken 2 kişi nasıl yapacagız yada mac basladı ama iki kişi yapmak istiyorum bunları nasıl yaparım bu konuda sizlerden biligi istiyorum forumlarada pek iç acıcı sonuç acıklanmaımış yada ben bulamadım saygılarımı sunarım