Arkadaşlar fm 2008 için sanırım en önemli sistem parçaları işlemci ve ram...
Bende AMD 2600+ ve 1 gb ram var..Oyunu rahat oynayabiliyorum ama yeterince hızlı değil.. Özellikle maç günlerinde maçların sonuçlarını beklemek çok zaman kaybına neden oluyor.Hatta oyundan sıkılmaya başlıyorum.Sizlerin sistemlerinizi ve elde ettiğiniz performansları öğrenebilirmiyim?
Sizce AMD 6000+ gibi bir işlemciye geçsem performans beklediğim kadar iyi olabilirmi? çünkü işlemci ne kadar iyi de olsa oyunun bir hızlı çalışma limiti olabilir.Mesela AMD 6000+ ile ligde 6-7 maçın olduğu bir günü kaç saniyede geçebilirim?Bu seviyede bir işlemcisi olan var mı?Kısacası mutlaka hız arışı çok olacaktır ama yaptığım masrafa değecek kadar harika sonuç olabilirmi?