d.guenduez Arkadaşlar yabancı bir paylaşım sitesinde buldum ve sizinle paylaşmak istedim link kırık değildir.LİSANSLI OLMAYAN TÜM TAKIMLARIN FORMASI MEVCUTTUR.Formaları attım GGS ile cv_0.img dosyasının içine, çalıştı (belgerim/konami/pes 2008 deki save dosyasını silince oldu tabii) İŞTE LİNK NOT:ALINTIDIR Arkadaşlar Kurulumunu anlamayanlar için Türkçesi burda: http://uploaded.to/?id=yb4kc7
jokerbow Kanka bunu ggs iLe diiL de afs expLorer la importLasam gene caLısır mı cevabını bekLiyorum :D
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: jokerbow Kanka bunu ggs iLe diiL de afs expLorer la importLasam gene caLısır mı cevabını bekLiyorum :D Çalışır büyük ihtimalle :)
chemikler11 Kardeşim o not defterindeki bilgiler eksik. Hangi dosyayı import edilecek, ne ne ile değişecek bilgileri yok. Eksik çevirmişin heralde. Sen iyisi mi bunun orjinal yükleme açıklamasını ver.
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: chemikler11 Kardeşim o not defterindeki bilgiler eksik. Hangi dosyayı import edilecek, ne ne ile değişecek bilgileri yok. Eksik çevirmişin heralde. Sen iyisi mi bunun orjinal yükleme açıklamasını ver. Orijinal not defterini açmak için dosyayı yükle içinde var ;) (İngilizce'n iyiyse sorun yok :))
mds1907 bi ingiltere premier ligi hayranı olarka bu formalarla oynamak hosuma gıtmıyodu..gercekten cok saol ;).... ***STEVEN GERRRARD***