_Professional_ http://www.youtube.com/v/zjdpMQeS-Js>http://www.youtube.com/v/zjdpMQeS-Js type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> yorumlar:D
d.guenduez **Alex ortaa!!Deivid kale ağzında vuruşşşş!!... mükemmel bir goool süper bir goool!!! ;):D**
Bart Simpson deivid(insallah dogru yazdim david veya deivivid aklimdan geciyor:D) in attigi gol ben her macta atiyorum. hemde ps2 hemde top player:cool: ;)
_Professional_ bu da top player defansın kıpırdamamasına ben de anlam veremedim hatta size print screen yapıp top player olduğunu gösterirdim ama bunda pes 6 gibi atılan golün zorluk seviyesi yazmıyor