we7 Diğerleride Linkin İçindedir Link:http://rapidshare.com/files/96272295/EsEs.rar Es Esli Olarak Buldum Ve Paylaştım Alıntıdır Formalar Bana Ait Değil... Oyun İçi Görüntü
Knayt indirdiğini C:\Program Files\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB\uni\TSL\ dosyasının icine at TSL klasorunu sen ac. map dosyasına koyacağın takımın no. sunu ve takımın forması nerde bunu yaz 191,"TSL\ESES" uni ise takımın adı ve no.sudur örneğin: 191, Team F
LaTif_De_Davids eywalla çok güsel hemşerim ama bunalrın boyutu çok fazla olduğu için oyuna ekledim bn baya bi önceden oyuna girirom eses formalrı seçerken takılıorr forma yapanlara DUTURLUR biz acil lütfen eses formalrı lazım boyutları küçük orjinal ama:D:D
semih6767 knayt valla eskisehirin bankasya die lasoru var oraya formayı attım ama C:\Program Files\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB\uni\TSL\ orn:galatasaray ın forması yukluyorum ama oyunda gostermıyo resımlı ornek verebılırmısn lütfen saol
_EsEsim_ Orjinal Mesajı Yazan: Quaresma723 EsEsEs KiKiKi Eski Eski ES :D Vay hemşerim bnde eskişehirsporluyum ama sözün bitiiği yer çarşı Hamam yolumu :D :D çaşı derken :D EsEs KiKi eSkİ EsKİ ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Quaresma723 AgA Ben Beşiktaş ' Lıyım Eskişehir e Felaket sempati duyuyorum Eskişehir de okicam işallah bu sene ES ES alayına ...
canceylan36 kardeş benim oyunda eskişehir spor yok sizde nasıl var patch mi indirdiniz bana da atabilir misiniz bu yeni çıkan takkımları oyuna ekleme linkini