M.D Arkadaşlar pes2008 masterlig açılmıo lütfen yardım edin!!!!!!!!!!!!!!!!!!masterlige hasret kaldım
mega dostum img klasörüne gir ordan cv_0.img nin kopyasını al sonra kopyanın ismini cs.img yap img klasörüne at bu garanti 100de 100 çalışan bi çözüm bendede açmıyordu.Donup kalıyordu böyle yaptım oldu istersen sana bir video hazırlayabilirim.
M.D arkadaşım masterlige giriorum donuo kalıo aşağıdaki pes2008 yazan yerdeki baloncuklar oynuo ama açılmıo. yazdığın şeyide yaptım olmadı.