LuNaT1C http://www.youtube.com/v/zPCIWH01sgU>http://www.youtube.com/v/zPCIWH01sgU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Çok çekiyorum bunlardan çookk neleri çıkarıyorlar:)
YuRY aynen çok balık golleri yiyorlar girmesi mümkün olanları ise yemiyorlar bugun bri maçda yavaş gelen topu sektirdi ve gol yemiştim :)
A.Pato kaleci seviyesini amatör yaparsanız çok kolay goller yiyolar.onunda oyun zorluğu gibi seviyesi var.bnm professıonal de.
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Dangerous92 kaleci seviyesini amatör yaparsanız çok kolay goller yiyolar.onunda oyun zorluğu gibi seviyesi var.bnm professıonal de. Bunu söylediğin iyi oldu