**arkadaşlar oyunu E: sürücüsüne kurdum ve sürekli oyuna girerken hata raporu aldım... sonra c: ye kurdum ve hata almadım ancak oyunu oynadıktan sonra E: de boş yer çok oldugu için oraya taşımak istedim taşıdım ve çalıştı ama C: deki kopyasını silince işte açılmadı ve bilgisayarımdan tamamen kaldırıp tekrar kurdum.. dün gece en az8-9 defa kurdum olmadı sildim ve sürekli aynı hata raporunu alıyorum kapatılması gerekiyor falan diyor hata raporu gönder diye bi şey çıkıyor.. defalarca c: ye e: ye her yere kurdum ancak hata raporu alıyorum ve oyuna giremiyorum.. yardımlarınız bekliyorum..**