Arkadaşlar slmlar.
Oyunu sorunsuz oynuyordum. Barcelona ile. Ta ki, Real Zaragoza maçına kadar. Start dedim hata raporu gönder ile birlikte oyun masaustune düştü. Heralde bir bug dedim. 1.10 yamasını indirdim kurdum buna rağmen aynı sorun devam ediyor.
Sebebi hakkında fikri olan arkadaşlar varsa ve yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
Şimdiden Teşekkürler.