_messi_19_ Agüero'nun golü: http://www.youtube.com/v/HKfiTrCkyeM>http://www.youtube.com/v/HKfiTrCkyeM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> İşte Riquelme'nin enfes frikik golü: http://www.youtube.com/v/7_4QWlocpCs>http://www.youtube.com/v/7_4QWlocpCs type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Riquelme'nin kapanış golü: http://www.youtube.com/v/iP2tyj08Ifw>http://www.youtube.com/v/iP2tyj08Ifw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
crdsa Maçı izledim ve Arjantin'in çok iyi bir takım olduğunu tekrar gördüm. Ama büyük maçlarda daha iyi oynamaları lazım. Riquelme dün maç boyunca çok iyi oynadı. Geriye geldi top aldı, ileride gol aradı, paslar attı. Çok iyi bir oyuncu.