arddaşlar oyunda bildiğiniz gibi kenardan hucüm yediğimiz zaman ceza sahasındaki rakip oyuncuyu kimse tutmuyor ve bomboş bir şekilde gol atıyordu(özellikle 2 kişi karşılıklı oynadığımız zaman).ben şu şekil bir yol buldum system settinhgs--)controller settings--)controller 1--)cursor settings--)cursor chage speed e tıklayıp ayarını en sona getirin böylece adam tutmama gibi sorun ortadan kalkıyor.deneyin ve yorumlarınızı yazın lütfen herkese iyi oyunlar