Arkadaslar merabalar hepınıze.Benım sole bı sorunum var ; oyunda master league new game yapıyorum ama bekletıyor, acmıyor. loadıng yazıyor bıse gelmıyor bı turlu. 45 dakka bekledım yıne gelmedı :D pc mın ozellıklerınden kaynaklanan bıse olması ımkansız cunku ozellıkler en ust duzeyde.benım sızden rıcam real madrid takımıyla yenı bır oyun save dosyası upload edebılırmısınız ama hıc oynanmamıs olsun bırde load game den denıyım:D ilgilenirseniz sevinirim hepınıze tesekkurler hoscakalın ...