nouman21 arkadaslar coqumuzda da oldugu qibi bendede sorun ole. yani mesela ilk sezon sampiyon oluyorum ama ikinci sezon takım kotuye gidiyo bunu enqellemek icin neler yapmamız lasım... ilqilenen arkadaslardan önerilerini bekliorum...
TuNdRaLoWeR wallaha takıma yeni ve genç adamlar kat..takımda yüksek fiyatlı adamları sat genç oyuncu ne kdar alır we oynatırsan o kdar başarılı olusun arkadaşım ben kendimden bilioyorum:cool:
nouman21 kardes saten arsenal im full genc dolu aaritalo , piatti , wijnaldum , zeefuik bende bunlar dahada alcam bakalım nolcak??
CRNL Kariyerinde devamlılık istiyosan asla hile yapma asla oyunu kaydetip çıkma. asla modifier kullanma. oyuna biraz akıcılık katması için gerçek futboldaki gibi oynatmaya çalış oyuncularını. zevk almaya çalış yani. FM de bu şekilde gelişen bi oyun. gerçekçi oynarsan galibiyet alırsın ve asla yenilmezsin;)
CT25 CRNL arkadaşımızın yorumuna katılıyorum ben ilk sezonda liverpoolu aldım ligi 7. sırada bitirdim ama bırakmadım devam ettim transferler ve değişik taktiklerle alt yapıdan çıkarttığım oyuncularla oyun beni baya sardı ve oyun çok gerçekçi güçsüz bi takımı hafife aldığında anında cezasını ödüyosun gerçekten süper...
nouman21 kardes hile li oyun bana uymaz ole oynuyanlarıda anlamıyorum hileli oyundan ne anlanır ki sen istedigin oyuncuyu alırsan ne zevki cıkcak neyse bakalım 2. sezonumda nolcak simdi saten kariyer yeniydi arsenal ile actım qencleride aldım;)
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: CRNL Kariyerinde devamlılık istiyosan asla hile yapma asla oyunu kaydetip çıkma. asla modifier kullanma. oyuna biraz akıcılık katması için gerçek futboldaki gibi oynatmaya çalış oyuncularını. zevk almaya çalış yani. FM de bu şekilde gelişen bi oyun. gerçekçi oynarsan galibiyet alırsın ve asla yenilmezsin;) +1905 Helal Olsun TÜRKİYE Sadece asla yenilmezsine katılmıyorum :) Yenilceksin tabi ki ;)
nouman21 ewet tabiki ben kolay sampiyonluktansa son haftada sampiyon olmayı tercih ederim ;) heyecan :D remixx:d
gandalf3111 kariyerde devamlılık her sene takıma yeni oyuncuların katılmasıyla ve sürekli revizyonla olur;)
DunedaiN. Gandalfa katılıyorum aynı oyuncular sıkıyo ben mesela her sezon deistiriom adamlari :D bu 3. sezon http://img20.imageshack.us/img20/1809/supersinoguzdws6.png
Squash ben ılk kariyerimdeyim ve 2012 senesindeyim oyundan zevk almak ıstıyorsan hıle yapma hıle yapa yapa gelecekte zevk almayacaksındır yeniliklere açık ol hersene oyuncu gonder oyuncu al veya degğişik takımlara git değişik takımlar çalıştır hiç sıkılacagını zannetmıyorum