**arkadaşlar ben fm 2007 türkçe yaması kullanıyordum..fıstık gibi gidiyo oyun 2009 a filan geldiğimde oyun kendilindiğinden windowsa dönüyordu...weya kayıtlı oyunu açmıyordu..bu bakımdan kaldırmak istedim kaldırmadı...sdedim yeniden yükliyim gene hala türkçeliği warrr...turksportalınkini kullanıyorum indirdiğimde içinde 2 dosya wardı biri ingilizce filan yazıyordu birinde türkçe ikisinide kopyaladım languangeye şimdi hiç bi şekilde geçmiyo lütfen yardım edin ya**