METALCi_08 beyler gamepedi yaptım ama oyuncular topu ayağından aşırarak oynuyolar bi de anologu digital yapamıom yardım lütfen... şimdiden teşekkürler
Deathly Hallow fifaysa aynı sorun bende de var mecbur analogu kapatıyorum başka çare bulamadım ben de. biri yardım etsin lütfen...