REDBOY http://img254.imageshack.us/my.php?image=sppperol2.jpg target="_blank">http://img254.imageshack.us/img254/7885/sppperol2.th.jpg
Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: REDBOY http://img254.imageshack.us/my.php?image=sppperol2.jpg bunu koymak istedin sanırım :D nese resim cok güsel :D
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: murat3601 ya bu resimler nasıl çekiliyo banada söylermisiniz. Arkadaş Print Screen SysRq Diye bi tuş var ordan yap
Mustang.Q7_ Orjinal Mesajı Yazan: gs.united http://img161.imageshack.us/my.php?image=adsz80rl0.png Şu adresteki hareket nasıl yapılıyor?:o
gs.united Orjinal Mesajı Yazan: CaNTuRkO_01 Orjinal Mesajı Yazan: gs.united http://img161.imageshack.us/my.php?image=adsz80rl0.png Şu adresteki hareket nasıl yapılıyor?:o bilmiyom ki kendiliğinden yaptı bende çektim :D